1 Ağustos 2013 Perşembe

Bu bir reklam değil öneridir. ( Maddi değil yardım amaçlı tanıtım )




www.busuu.com  

 Hayallerimin sitesini buldum. Benim gibi hayata küçücük bir ekrandan atılan, imkanları yetersiz olan insanlar için muhteşem bir ortam busuu. Neden mi? Dil öğrenmeyi çok istiyorum. Ama buna ne imkanım ne de zamanım var. Hal böyleyken sanal alem en iyi öğretmen oluyor. Ve karşımızda yine internetin güzel nimetlerinden busuu var. Yemin ederim 12 yıllık lise hayatım boyunca öğrendiğim ingilizce bakkaldan sakız almama yetmezdi. Sonra ne mi oldu? İnternet keşfedildi. İnsanlık dört duvar arasından dünyaya açılmaya başladı. Filmler oyunlar derken ingilizce ikinci dilimiz oldu. Şimdi fransızca var listemde. ve bunu da bana busuu sağlıyor. Türkçe dahil tüm dünyaya on kadar dil seçeneği sunan sitenin binlerce takipçisi var. Girin, her gün bir dil öğrenin. Hayat bize güzel ey sanal alemin güzel insanları... Keşfedelim!






birnamormanindapiknikyapankiz adlı çok sevimli bir arkadaşımızdan livemocha'yı öğrendim. Umarım dil öğrenme fırsatını kaçırmak istemeyen arkadaşlarımız için faydalı olur.

2 yorum:

  1. Bir de livemocha var. Ben onu kullanıyorum. Busuu'yu duymuştum ancak livemocha kullanmaya başladığım için ilgilenmemiştim. İstersen bir de livemocha'ya bak. Bir de Merhaba. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verdiğin bilgi için çok teşekkürler. yeni duydum livemocha'yı. sağol

      Sil

eklemek istediğin bir şey varsa çekinme, söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...