8 Temmuz 2014 Salı

Reply 2007 ( Jung Eun Ji, So İn Guk, Ji Hyun Woo ve Lee Ha Na'yı içeren tatlı bir aşk dörtlemesi)




Kore dizilerini çok severim. Bayılırım. Favori kore dizilerimi saymaya kalksam her halde akşam olur. Ama ilk üçünü söylemem gerekirse Coffee Prince, Secret Garden ve Reply 1997 olurdu. Coffee Prince ve Secret Garden tabi ki her koreseverin listesinde ilk üçü zorlar ama Reply 1997'in gönlümde diğer koreseverlere kıyasla daha sıcak daha derin bir yeri olduğuna inanıyorum. Bu diziyi izledikten sonra Jung Eun Ji ve So İn Guk listelerimi epey sarsmaya başladı. Özellikle So İn Guk tüm o tatlılığı ve doğallığıyla kendini sevdirdi. Her şeyin bir sonu olduğu gibi sevimli dizim de bir gün öylece bitiverdi. Kalbimdeki acıyı size anlatamam. Gönül isterdi ki 100 yaşlarına kadar sürsün, çocuklarını, torunlarını da görelim. Neyse ki kore halkı da benim gibi düşünmüş olacak ki bu iki sevimli şeytanı ayrı dizilerde ayrı aşklara yelken açtırdılar.



Jung Eun Ji, Queen İn Hyun's Man'den beri kalbimde bir köşeciğe sahip olan Ji Hyun Woo ile Trot Lovers'a başladı. So İn Guk ise daha önce gördüğüm ama araştırıncaya kadar tanıdığımın farkına varmadığım güzel ablamız Lee Ha Na ile King of Highschool Life Conduct'te sevimli bir aşka imza attı.



İzleyenler bilir Reply 1997'de bu tatlı iki şeytan hem sever hem döver bir tarzda aşklarını yaşıyorlardı. Eli maşalı Shi Won, Yun Jae'yi döver, hırpalar ama şirinlikler yapmaktan da geri durmazdı. Yun Jae, Shi Won'dan başka kızlara soğuk ve mesafeli takılır ama iş Shi Won'a gelince ergen bir aşık oluverirdi. Bu iki karakterin enerjileri o kadar uyumluydu ki ekrandan yansıyıp odamın ortasına dökülüverir ve suratımda kocaman bir sırıtışa dönerdi. Dizi aslında benim için hiç bitmedi. Bilgisayarımın özel bir köşesinde durur ve ne zaman sevginin o saf halini hatırlamak istesem bir tık ötemde olur.



Gelelim bir başka diziye. Bu dizi çok eskiden (2007 yapımlı) izlediğim, yeterli ilgiyi göremediğinden türkçeye çevrilememiş Me Ri, Dae Gu's Attact and Defense Battle. Siz kısaca Merry Mary deyin. İngilizce altyazıyla izlediğim ve keyif aldığım dizilerden bir tanesi. Konusuna fazla girmek istemiyorum. Size karakterleriyle ilgili bir kaç şey söylemek istiyorum o kadar. Me Ri ve Dae Gu kavgayı ve aşkı aynı tutkuyla yaşayan iki çiftimiz. Yarışırlar, dövüşürler, sevişirler. Ve bu iki güzide oyuncu Ji Hyun Woo ile Lee Ha Na. Ne tatlı değil mi? Size de Reply 1997'nin sevimli çiftini hatırlattı mı? Sanki birileri bize güzel bir sürpriz yapmış gibi hissediyorum. Hyun Woo, Eun Ji ile aşk yaşarken, Ha Na, İn Guk'u peşinden koşturuyor. Birileri düşünmüş ve geçmişe güzel bir selam çakmış.



Not:  Lee Ha Na'yı araştırdım çünkü dizide So İn Guk'un yanına bir türlü yakıştıramamıştım. Yüzü yada yaşı değil, hareketleri de iticiydi. Ancak araştırıp bana sevimliliği google amca tarafından kanıtlanınca diziden daha bir keyif alır oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

eklemek istediğin bir şey varsa çekinme, söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...