9 Kasım 2011 Çarşamba

Merlin'i İzliyorum


"Şu ana kadar izlediğim diziler" yazımı okuyanlar bilir. Ben tam bir dizi bağımlısıyım. Ancak izlediğim diziler arasında en sevdiğim ilk 10 sıralamasında ne Lost'u bulabilirsiniz ne de Heroes'u. Merlin en sevdiğim ilk on içerisine adını başarıyla yazdırmış bir dizi. Ve bunu kesinlikle hak ediyor.
Hepiniz Ünlü Camelot krallığının efsanevi büyücüsü Merlin'i duymuşsunuzdur. Aslında gerçek hikayede Merlin genç değildir fakat burada Arthur ile yaşıt yapmaları diziye apayrı bir tat katmış. Aralarındaki dostluk rol olduğunu bilmeme rağmen beni kıskandırır. O kadar tatlı ve saf bir dostlukları var ki her geçen gün beni dizinin içine çekiyor. Onlardan biri oluyorum sanki. İlk izlediğimde Gwen gözüme çok batmıştı. Çirkindi ve Kral Arthur'a yakışmayan biriydi. Ancak şu an dizinin 4. sezonu çıkmakta ve Gwen çok güzel bir esmer olarak karşımızda. Son olarak söylemek istediğim şey, dizinin başındaki konuşmaya bayılıyorum. Ne kadar çabalasam da o tonlamayı bir türlü tutturamıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

eklemek istediğin bir şey varsa çekinme, söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...