24 Aralık 2011 Cumartesi

Game of Thrones ( Taht Oyunları )

              




























Arka Kapak

Taht Oyunları 1. Kitap - Buz ve Ateşin Şarkısı (1. ve 2. Kısım Tek Kitapta)

Yazların on yıllar, kışların bir insan ömrü sürebildiği diyarda, dehşetli ve soğuk zamanlar yaklaşmaktadır. Kışyarı'nın kuzeyindeki buzul topraklarda, Yedi Krallık'ı koruyan Sur'un ötesinde tehditkâr doğaüstü güçler toplanmaktadır. Savaşın tam ortasında, doğdukları topraklar kadar sert, boyun eğmez Starklar vardır. Acımasız soğuğun hüküm sürdüğü kuzeyden, uzak güneydeki sıcak zevk yurduna uzanan, leydiler, lordlar, savaşçılar, büyücüler ve katillerle dolu öykü, korkunç kehanetlerin işaret ettiği bir devirde başlamaktadır. Komplo, trajedi, ihanet, zafer ve dehşet dolu olayların ortasında Starklar'ın, dostlarının ve düşmanlarının kaderi bıçak sırtındadır. Hedef, en ölümcül savaş olan taht oyununda muzaffer olmaktır.

George R. R. Martin türünün sınırlarını zorladığı Taht Oyunları ile bir şaheser ortaya koyuyor. Dünyanın dört bir yanındaki fantastik edebiyat okurlarını kesinlikle memnun edecek epik serinin ilk cildi gizem, entrika, aşk ve macera dolu sayfalarıyla büyülüyor.


Kendisinden her zaman en iyi işleri beklediğim George R. R. Martin beni asla şaşırtmıyor.
Robert Jordan


Muhteşem bir öykü, muhteşem bir tarihi fantastik yapıt! Göz kamaştırıcı.
Anne McCaffrey


Muhtemelen gelmiş geçmiş en iyi epik fantastik eser.
Marion Zimmer Bradle


Döneminin başat fantastik kitabı Okumamak mümkün değil.
The Denver Post


George R. R. Martin en iyi bilim kurgu yazarlarımızdan. Taht Oyunları da onun en iyi kitaplarından biri.
Raymond E. Feist


Hem romantik hem gerçekçi.
Chicago Sun-Times


Kitap benim için mutluluk ve yeni bir dünya demek. Taht oyunlarını elime ilk aldığım anda onu çok sevdiğimi biliyordum. İçime doğmuş gibiydi. Fırından yeni çıkmış mis gibi yeni kitap kokusuyla, ağırlığı ve göz alıcı kapak tasarımıyla onun mutlaka benim olması gerektiğini biliyordum. Okudum ve muhteşem bir diyara adımımı attım. Yüzüklerin Efendisi'nden bu yana okuduğum en iyi destansı kitap ve aldığı bütün övgüleri hak ediyor. George R. R. Martin ilk kez okuduğum bir yazar ama kaleminin akıcılığıyla beni anında kendine hayran bıraktı. Zekasının parıltısını gözler önüne serdi. İyi ki varsın kitap, iyi ki doğmuş ve yazar olmuşsun George Martin...
        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

eklemek istediğin bir şey varsa çekinme, söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...