21 Ağustos 2014 Perşembe

Aydemir Mugu - Chernie Glaza ( Siyah Gözler ) : Küçük bir Kafkas esintisi

Şarkıdaki Kafkas ezgilerini duyup da yüreğinizde kardeş özlemi, yüzünüzde küçük bir gülümseme oluşsun istedim.  



KAFKASLARIN KADINI


Güneşin ülkesinde, destanlar diyarında,
Güneşi sunsam sana Kafkasların gül kızı,
Dolunay ellerinde ateşlerin narında,
Zarafet endamıyla kıskandırır yıldızı,
Hürriyet bayraklaşıp sevdalanmış yarında,
Kafkasların kadını,
Asaletin timsali,
Kalbe yazdım adını
Karasevda misali.

O nazenin bakışlı gözlerinin karası,
Yüreği umut dolu asaletli bakışı
Hasreti hicran hicran Engin dağlar arası 
Sevgisi motif motif kalbe atmış nakışı
Kartalların yavrusu rüzgâr onun narası
Kafkasların kadını,
O dağların maralı,
Kalbe yazdım adını.
Kalbim ondan oralı,

Yayla bakışlı güzel çimen kokusu sende,
Bir muhabbet iklimi sevgin zirveler aşar

Kuşlar serenat dizer gümüş kanat gölgende
Hazar'ın dalgaları göklerinde mi yaşar?
Uçurumlu vadiler seke seke gidende
Kafkasların kadını,
Aşkın akan bir sel mi?
Kalbe yazdım adını,
Adın senden güzel mi?

Ay! Güzeller güzeli Kafkasların ay kızı!
Salınsın sarı sabah gece saçından aksın
Yanakların ay gibi lale sümbül kırmızı,
Sen hilalin aşkısın sitareden berraksın
Kaşların oka benzer kayan yıldızın hızı,
Kafkasların kadını
Şey Şamil'in gül kızı,
Kalbe yazdım adını,
Kıskandırsın yıldızı.

Tarık Torun




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

eklemek istediğin bir şey varsa çekinme, söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...