7 Ekim 2011 Cuma

Michael Sikkofield - Yeni dünya düzenini baştan yazan blog

       
Bugün beni derinden sarsan etkileyici yazılarıyla Michael Sikkofield isimli blogdan bahsetmek istiyorum. Uyandırma Projesi bir süreden beri beynimdeki temelleri ve inançları yıkmaya devam ediyordu. Ancak bu yeni blogda gerek akıcı konuşması, samimiyeti ve bana sempatik gelen ağzı bozukluğuyla Michael Sikkofield beyin kazanıma her geçen gün yeni şeyler katmaya devam ediyor. Tam 1805845 tıklamaya sahip olan bu abimiz uyuyan dünya gençlerini adım adım uyandırmaya devam ediyor. Yeni dünya düzenini bilen el kaldırsın? Ben de bu abimizden öğrendim. Amerikanın her geçen gün beynimiz üzerinde oynadığı oyunlarla kurmaya çalıştığı tek iktidarlık dünyayla biz Türk gençlerine tanıştıran nadir isimlerden biri Michael Sikkofield.  okuyun okutun derim. Selametle...

http://michaelsikkofield.blogspot.com/

bu yazıyı yazdığıma 2011'in onuncu ayının 7'si idi. Şimdi 10.07.2013 tarihindeyiz ve Michael abimizin sitesine baktığımızda ziyaretçi kısmı şu rakamları gösteriyor: 10071227. Bırakın okumayı yazmakta bile zorlandım. En az üç kez bakmak zorunda kaldım. Bu neredeyse Türkiye'nin nüfusunun yedide biri. Kabul ediyorum. Bu oradaki sayıyla gelen ziyaretçi sayısının aynı olduğu manaya gelmiyor. Ama yine de bu siteye sadece Türkiye'den giriş yapılmıyordur ki. Muhteşem rakamlar değil mi? Ve yazılarda o kadar doyurucu ve akıcı oluyor ki, kendinizi büyük bir filmin içinde hissediyorsunuz. Adrenalinin damarlarınızda yükseldiğini hissediyorsunuz. Kalkmak istiyorsunuz. Savaşmak istiyorsunuz. Bir piyon olmaktan çıkıp tüm bu oyunlara, komplolara dur demek istiyorsunuz. Büyük bir bilinç akışı yaşıyorsunuz. Ateşiniz var gibi hissediyorsunuz. Korku artık sizin sözlüğünüze ait bir kelime olmaktan çıkıyor. Ama bir sorun var ortada. Düşman belli. Saflar nerede? Komutansız bir savaşın içine sürüklenmiş gibi ortada kalıveriyorsunuz. Etrafınızda büyük bir hengame kopuyor. Kılıcınıza kınından çıkarıp karanlığa doğru atılıyorsunuz. Düşman çok güçlü ve korkunç görünüyor. Sırıtıyor size. Aptal piyon parçası diyor. Kalbinizin içinde kopan fırtınadan habersiz size bir damlacık gibi bakıyor. Yağmuru oluşturmaya gücünüzün olmadığını sanıyor. Ne kadar da pervasız. Hata yaptı. Sizi küçümsedi. Size bir paçavra gibi davrandı. Yanıldı. Siz yağmura katılmayı bekleyen 10071227 kişiden birisiniz. Yeter ki uyanmayı başarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

eklemek istediğin bir şey varsa çekinme, söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...