1 Ekim 2011 Cumartesi

Milow - You don't now



Sometimes everything seems awkwardlarge
Bazen her şey zor ve büyük görünür

Imagine a Wednesday evening in march
Mart ayında bir çarşamba akşamı hayal et

Futurepast at the same time
Geçmiş ve geleceğin aynı anda olduğu

I make use of the night start drinking a lot
Geceleri çok içmek için kullanıyorum

Although not ideal for now its all that Ive got
Şimdi doğru olan bu olmasa da, sahip olduğum tek şey bu.

Its nice to know your name
İsmini bilmek güzel

You dont know you dont know 
Bilmiyorsun, bilmiyorsun

You dont know anything about me
Hakkımda hiçbir şey bilmiyorsun

An ocean a lake I need a place to drown
Bir okyanus, bir göl, boğulmak için bir yere ihtiyacım var.

Lets freeze the moment cause were going down
zamanı dolduralım çünkü yitiyoruz

Tomorrow youll be gone gone gone 
Yarın gitmiş olacaksın

Youre laughing too hard this all seems surreal
Gülerken çok zorlanıyorsun, hiç gerçekçi görünmüyor

I feel peculiar now what do you feel
Ben tuhaf hissediyorum, ya sen?

Do you think theres a chance that we can fall
Sence hiç şansımız var mı?

You dont know you dont know
Bilmiyorsun, bilmiyorsun

You dont know anything about me
Benim hakkımda hiçbir şey bilmiyorsun

What do I know? I know your name
Ben ne biliyorum? Yalnız ismini

You dont know you dont know
Bilmiyorsun, bilmiyorsun

You dont know anything about me anymore
Benim hakkımda artık hiçbir şey bilemezsin

I gave up dreaming for a while
Bir süreliğine hayal kurmayı bıraktım

I gave up dreaming for a while
Bir süreliğine hayal kurmayı bıraktım

Ive noticed these are mysterious days
Farkettim ki, bunlar gizemli günler

I look at it a jigsaw puzzlegaze with wide open mouthburning eyes

Buna bakıyorum ve açık koca bir ağız ve tutuşan gözleriyle bir yapboza benziyorum 

If only I could start to care
Keşke önemseyebilseydim

my dreamsmy Wednesdays aint going no
o zaman hayallerim ve çarşambam hiçbir yere gidemeyecekti

baby baby baby you dont know
bebeğim bebeğim bilmiyorsun

you dont know you dont know
bilmiyorsun, bilmiyorsun

You dont know anything about me
Hakkımda hiçbir şey bilmiyorsun

What do I know? I know your name
Ben ne biliyorum? yalnız ismini.

you dont know you dont know
bilmiyorsun, bilmiyorsun

you dont know anything about me
hakkımda hiçbir şey bilmiyorsun

baby baby baby you dont know you dont know
bebeğim bebeğim hiçbir şey bilmiyorsun

you dont know you dont know anything about me anymore
benim hakkımda artık hiçbir şey bilemezsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

eklemek istediğin bir şey varsa çekinme, söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...