3 Eylül 2012 Pazartesi

Are You The One That I've Been Waiting For ( Sen benim bekleyip durduğum kişi misin) - Nick Cave





Are You The One I've Been Waiting For?
Sen Benim Bekleyip Durdugum Kisi Misin?

I've felt you coming girl, as you drew near
Geldigini hissettim kizim, sen yakinlasirken
I knew you'd find me, cause I longed you here
Beni bulacagini biliyordum, çünkü seni burada çok özledim
Are you my destiny? Is this how you'll appear?
Sen benim kaderim misin? Bu senin ortaya çikisin mi?
Wrapped in a coat with tears in your eyes?
Gözlerinde yaslarla bir ceketle sarilmis?
Well take that coat babe, and throw it on the flor
Bu ceketi al bebek, ve onu yere firlat
Are you the one I've been waiting for?
Sen benim bekleyip durdugum kisi misin?

As you've been moving, surely toward me
Sen ilerlerken, süphesiz bana dogru
My soul has comforted and assured me
Ruhum avundu ve beni ikna etti
That in time my heart it will reward me
Zamaninda kalbim beni ödüllendirecek
And that all will be revealed
Ve her sey açiga çikacak
So I've sat and I've watched an ice-age thaw
Öyleyse oturdum ve bir buzul çaginin erimesini izledim
Are you the one I've been waiting for?
Sen benim bekleyip durdugum kisi misin?

Out of sorrow entire worlds have been built
Üzüntü yüzünden tüm dünyalar insa edildi
Out of longing great wonders have been willed
Özlem yüzünden mucizeler arzulandi
They're only little tears, darling, let them spill
Onlar sadece küçük gözyaslari, birak dökülsünler
Onlar yalnizca küçük gözyaslari, sevgilim, birak dökülsünler 
And lay your head upon my shoulder
Ve basini omzuma yatir
Outside my window the world has gone to war
Penceremin disinda dünya savasa girdi
Are you the one I've been waiting for?
Sen benim bekleyip durdugum kisi misin?

O we will know... won't we?
Biz bilecegiz… degil mi?
The stars will explode in the sky
Yildizlar gökyüzünde patlayacak
But they don't... do they?
Ama yapmayacaklar… degil mi?
Stars have their moment and then they die
Yildizlarin zamani vardir ve sonra sönerler

There's a man who spoke wonders though I've never met him
Mucizeler anlatan bir adam var ben onunla hiç tanismadim
He said, "He who seeks finds and who knocks will be let in"
Dedi ki “Arayan, bulan ve kapiyi çalan kisi içeri davet edilecek” 
I think of you in motion and just how close you are getting
Senin hareket ettigini düsünüyorum ve ne kadar yakin oldugunu
And how every little thing anticipates you
Ve her küçük sey nasil da seni bekliyor
All down my veins my heart-strings call
Damarlarim kalp tellerim çagiriyor
Are you the one I've been waiting for?
Sen benim bekleyip durdugum kisi misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

eklemek istediğin bir şey varsa çekinme, söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...