13 Ağustos 2011 Cumartesi

Üç Nokta...



Bugün güneş yine erken battı
Ayak bastığın tüm yollara
Yıldızlar birer birer kayboldu gökyüzünden
Evlerin ışıkları söndü
Hüznüme hüzün katarak
Yas tuttu gece
Dipsiz uçurum
Hancısız konak
Caddeler karanlığa daldı
Yeniden ve yeniden
Ağladım sana
Anılar keder anılar yara

Bir ayrılık var ortada

Rüzgâr küstü tüm terli alınlara
Yağmur değmez oldu kuru dudaklara

Bir hazin ezgi sardı dört bir yanı

Bir fısıltı, derin ve aciz bir yankı
Belki de kimsesizliğimden gelen
Sana yazılmış bir şarkı
İçinde yine ismin saklı
Sis bürüdü attığım adımları
Görünmez tutunacak dallarım
Yıkıldı bütün kaldırımlarım
Geride gidecek yol kalmadı
Kaç yıl oldu bilmeden
Kaç zamandır ismin şakağımda kandı
Damarımdan kalp gibi atıp
Ruhumda iz bıraktı
Kor gibi yandı canım
Siyah beyaz bir film şeridi
Nerede şimdi tüm o renkli yıllarım
Yıllar kör sağır dilsiz bedevi
Kararmış gözleri evsiz sersefil
Yeniden ve yeniden
İlk günkü gibi
Yine aynı gün kaldım bir fakir
Sebepler sebepsiz kelimeler çaresiz
Dört yanımı kapamış katil satır aralıkları
Devamı gelmiyor cümlelerimin
Soruların sonu yok
Yolların hepsi çıkmaz sokak
Uçurumların ardı yok
Karanlıktayım
Bir başıma yürüyorum
İnsansız caddelerde
Köşe başlarını mesken tutmuş gölgeler
Önce bir adım sonra iki adım
Koşarcasına yarıyorum umutsuzlukları
Hiçlik
Bomboş ve kocaman bir yokluk
Yalnız ellerim delil
Kan dolu çaresiz ellerim katil
Tutamadım seni senden
Kelimelerim tutsak oldu ağzımda
Dur diyemeden uzak oldun
Yetişemedim sana
Bir ölüm bir ecel şimdi kapımda
Bu ölümde ölümsüzüm
Gel ey sessizliğin bekçisi

Kim bilir belki de sana son sözüm

Kuşan küllerimden çek çıkar kılıçlarını
Sevda süvarisi
Vur kır parçala bu adi gölgeleri
Yeniden ve yeniden
Çal kapılarımı çanlarımı
Dön bana
Bu ölümde bu sensizlikte bu sessizlikte
Bir günahkâr gibi
Prangalarla
Kilitliyim dört duvar arası uçurumlarda

Düşmeden

Tut ellerimden
Geride sadece tek cümlem
Gel ve üç nokta…                         
                                                                       mucik24

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

eklemek istediğin bir şey varsa çekinme, söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...