9 Ağustos 2011 Salı

Going by the book hiç de kitabına göre değil!

                

                                  Bugün Going by the Book ( kitabına göre) filmini izledim. Orta çaplı bir kore filmiydi ancak bende yarattığı etki görülmeye değerdi doğrusu. Film bittiğinde yüzümde bir sırıtışla kalakaldım resmen. Ben filme gülerken ailem de benim şaşkın hallerime gülüyorlardı. Size filmin konusunu korefans  sitesinden alıntıladım:
                                                       
Oyuncular

Jae-yeong Jeong
Su-Jeong Eom 
Jin-mo Ju 
Chang-Seok Ko 
Han-wi Lee 
Yeong-eun Lee 



                                                                          Konusu:


Bir dizi banka soygunu şehir sakinlerinin paniklemesine neden olduğu için, insanlar yeni atanmış polis amirinden suçluların yakalanmasını talep ediyorlar.

Şehiri sakinleştirmek ve kendi tutkularını yerine getimek için bu amir, trafik polisi Jung Do-man'ı soyguncuların dünyasına sızmasını kararlaştırıyor.
Yapılacak olan soygun tatbikatıyla başarı elde edip polis teşkilatını halkın gözünde yüceltmek için Jung-man'ı soyguncu olarak belirlerler. Ve işini gerçekçi yapmasını isterler. Jung Do-man ise işini gerçekçi yaptığı anda işler karmaşık bir hal alır.                          



Filmin en dikkat çekici noktası da Do-man'ın istemediği halde hırsızlığı da polislik kadar iyi yapması. Şaşırtıcı derecede zeki ve kontrollü. bir sonraki adımı daima görebiliyor. emin olun çok süper bir his.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

eklemek istediğin bir şey varsa çekinme, söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...